Testi in tehnika

Aprilia 660 Tuareg in Tuono Factory
Pred seboj imamo en motor nove generacije in dva totalno različna motocikla s povsem drugačnimi karakterji. Imamo pa tudi precejšnjo dilemo: ali je 660 kubičen motor sploh še omembe vreden?

Honda ADV 350A
Zelo soliden in neproblematičen univerzalen skuter. Boljše vzmetenje kot pri konkurenci in boljša stabilnost. Deluje zanesljivo. Kupiš, če potrebuješ za vožnjo iz primestja v mesto ter za skok do morja tudi v dvoje.
Takšna bi bila sklepna misel o Hondinem 330-kubičnem modelu Adventure.

BMW CE 04, prvi zaresni e-skuter
“Kakšne kante so vsi veliki skuterji v primerjavi s tem BMW-jem,” je pojamral Blaž, ko se je s CE 04 pripeljal na dvorišče. Stala sem tam in buljila v BMW-jev električni skuter, na katerem bi po mojem mnenju moralo pisati “Lego” in ne “BMW”.

BMW R18 Classic in Transcontinental – boljši od Harleyja?
Peljal sem ga med Mercedese, med V8-Amerikance, med Harleyjaše, našemu pevcu Roku Ferengji na koncert, med poslovneže, v domači lokal Nostalgijo … Vsi so ga občudovali … s pomisleki! Nisem srečal takega, ki bi rekel: »Hočem ga!«

Kawasaki Versys
Zakaj je veliki Versys atraktiven, čeprav je v nos tak kot boksar, ki je bil trikrat nokautiran?
Iz konkurence štrli, ker ima štirivaljni vrstni motor.
»Grand Tourer S« pa je oznaka, ki vleče na luksuz in s ceno mastnih 18 tisočakov nagovarja motoristične pare, željne potovanj. Tako je to. Versys pač ni za samce. In ni za cincače, saj se stegne do precej realnih 220 km/h. To je zanesljiva garancija, da bodo najemi apartmajev cenejši, kot bodo stale radarske meritve točnosti kilometrskega števca.

Ducati Scrambler Desert Sled
Zataknem v peto in z motornim koncertom za zračno hlajene bate in desmo ragljo jo v dvoje ubirava po vaških cestah. Ni moteče glasen, ne zganja kakšne vročine, ne cuka kot neukročen konj. Vsaj sedemdeset zdravih konjev je na razpolago, vendar motorist le redko vse potegne iz štale.