Triumph Tiger Sport 660, letnik 2022

Alan Cathcart, za motoSI št. 102

Trident 660 je povsem nova zgodba. Prvič smo ga videli marca 2021. Ker je ta slečenec všečno oblikovan in ker je cena ugodna, so ga v prvih desetih mesecih razprodali. Našlo se je 15.500 kupcev in se odločilo za ta vstopni model v krog britanske ikone.

Tiger Sport je avanturist z enako tehniko kot Trident. Rine v družino do sedaj uspešnih japonskih strojev Yamahe Ténéré 700, Suzukija V-Strom 650 in Kawasakija Versys 650, ki ustvarjajo dober zaslužek. Glede na zadnja dogajanja je jasno, da so tovarne na novo odkrile segment med 600 in 800 kubiki.

Vožnja pokaže, da je Tiger Sport zelo univerzalen motocikel, ki se ga da uporabljati tako za vsakdanje zračenje kot za turizem. Obe kolesi sta 17-palčni, kar je jasno sporočilo, da je ta motor predvsem cestak. Obut je bil v Michelinke Road 5, ki so jih naročili posebej za ta model.

Trivaljni motor je prijeten partner, je  živ in lepo rohni. Moč in navor sta odlično raztegnjena skozi celotno območje vrtljajev in ker sta sklopka ter menjalnik mehka in natančna, je vožnja otročje preprosta in nezahtevna. Motor v šesti prestavi pospešuje brez cukanja celo od 2.000 vrtljajev naprej. Dovoljuje pa tudi hitro vožnjo in v svežem zraku takoj pride do izraza ročno nastavljiv vetrobran, ki se ga da po stopnjah premikati za 83 mm višinske razlike.

Kdor bi ugotovil, da je zanj 83,5 cm visok sedež previsoko, lahko doplača za 2,5 centimetra nižjega in verjamem, da bo zadovoljen. Trik je v uplinjačih oziroma sesalnih grlih. Ta motor ima namesto treh le enega, zato je motocikel v predelu sedeža bolj vitek!

Motocikel je za Britance zrisal renomirani Italijan Rodolfo Frascoli, ki je največ delal za Moto Guzzi in Moto Morini. Občutek imam, da je s Tigrom Sport znal združiti nemogoče zahteve in pričakovanja in da je naredil »univerzalen motor«.

Deli
Pripni
Čivkni