Hej, na oklepu je nalepljena oznaka GT. Če še kaj vem, je vedno pomenila o-ho-ho, vsaj solidno dinamiko in za turizem primerno udobje. Torej ne govorimo o zavaljeni krav’ci.
Zato začnimo z udobjem.
Motocikel ni videti turistično dolg in ni videti ritast. Sedež je 81 cm od tal in tudi za srednje visoke postave ni previsoko. Ko se namestiš, imaš občutek, da sediš »v« in ne »na« motociklu. Ker sem se na modri GT presedel naravnost s črno-zelenega modela SX, je bil ta občutek še bolj izrazit.
Rad imam, da na krmilu ni novodobne gneče. Motorist z dolgim stažem je kot star računalniški ekran – v spominu ima trajno zapečene informacije, kje se kaj nahaja na motociklu. In zato imamo danes težave, ker je stikal preveč in so vse preveč nagnetena. Zdaj pa najdi takoj trobljo, ko ti gre za nohte!? Na Suzukiju ni gneče in stikala so skoraj dovolj narazen, da se jih da vklapljati tudi z debelimi rokavicami, le pri gumbu za smernike se mi je palec zatikal v ohišje »info« stikala. Ah. Se opravičujem, ker sem pozabil preveriti, ali so ponoči stikala od zadaj osvetljena.
Na prvem neoznačenem ležečem policaju sem bil hvaležen Suzukijevim tehnikom, ki so izbrali kultivirano nastavitev vzmetenja. Ne useka v ledvice in vretenca! Vzmetenje v prvem delu giba mehko pogoltne tudi ostre neravnine, potem pa linearno otrdi, a ne postane surovo. Prepričan sem, da je to dobra osnova za udobno potovanje tudi po manj razvitih krajih … kar je itak tudi najbolj atraktivno početje.
Ko sem za en kratek čas sklonjen za steklom oklepa solidno privijal plin na avtocesti, se mehkejše odzivanje vzmetenja ni maščevalo s kakšno smerno nenatančnostjo. Suzukijev GT je v vseh razmerah vzorno stabilen in »človeku prijazen« … ki pa z lahkoto pihne vsaj 230 km/h.
Več vam povemo v motoSI št. 103, izid 12. maja 2022
Mitja Gustinčič
TEHNIČNI PODATKI
• Koliko je treba imeti na računu: 16.990 eur
• Motor in zmogljivosti: 937 kubikov, vodno hlajeni 2-valjni L-twin 90°, moč 110 KM (81 kW) pri 9.250/min, največji navor 92 Nm pri 6.500/min; 6 prestav, veriga
• Okvir: jeklen, cevni
• Vzmetenje: spredaj povsem nastavljive vilice Kayaba s kraki premera 46 mm, zadaj aluminijaste vilice, povsem nastavljiv blažilnik Kayaba, vpet v stilu cantilever
• Gib vzmetenja: spredaj / zadaj: 230 / 220 mm
• Kot glave / predtek: 27,6° / 122 mm
• Medosna razdalja: 1.608 mm
• Najmanjša oddaljenost od tal: 250 mm
• Višina sedeža od tal: 875 mm / znižan sedež 865 mm / nizki set (sedež in vzmetenje) 845 mm
• Zavore: spredaj 2 x koluta ø 320 mm + radialno vpeti zavorni čeljusti Brembo M50; zadaj plavajoči kolut ø 265 mm, Bosch Cornering ABS
• Gume: Pirelli Scorpion Rally STR; 90/90 x 21; 150/70 x 18
• Posoda za gorivo: 21 l (opcija 8 l dodatne posode goriva na zadku)
• Teža suh / z gorivom: 202 kg / 223 kg
DOBRO JE VEDETI
• Menjava olja na 12.000 km
• Menjava svečk in hladilne tekočine: 24.000 km
• Kontrola ventilov: 60.000 km


